29 września 2016

ZAKUPY Z CHIŃSKICH STRON: Sammydress i Twinkledeals. BOYFRIENDY, DRES, SZORTY, ZEGAREK - dużo stylizacji!!!


Hejka :) Dzisiaj w ramach serii "Zakupy z chińskich stron" pokażę Wam rzeczy z sammydress.com oraz z twinkledeals.com. Będzie ich trochę więcej niż poprzednio, dlatego po szczegółowe opinie odsyłam Was na You Tube. Myślę, że szybciej i wygodniej będzie Wam mnie posłuchać ;)

-----------------------------------------------------------------------------

JEANSOWE SZORTY

Stali bywalcy bloga mieli okazję widzieć je w jednym z postów. Dla przypomnienia fota poniżej, a kto nie widział - odsyłam TUTAJ. Szorty bardzo wygodne i świetnie wykonane - z resztą jak większość (żeby nie napisać, że wszystkie) spodni z chińskich stron, które mam w swojej szafie. Szczegółowy opis i dokładne zbliżenia szortów w filmie (TUTAJ). Zapraszam :)


SZORTY|SHORTS: Sammydress (TUTAJ)



POSZEWKI NA PODUSZKI



... i kawałek tarasu, o który dopytujecie. Narożnik z palet jest gotowy i w całej okazałości mogliście go widzieć w poprzednim poście, jako tło do zdjęć ;) Szare poduchy uszyłam własnoręcznie, a te żółte cudaki są właśnie z Sammydress. Jakość poszewek bardzo mnie zaskoczyła. Pozytywnie czy negatywnie - spytacie. Odpowiedź tutaj ;)












POSZEWKI NA PODUSZKI|PILLOW CASES: Sammydress



 -----------------------------------------------------------------------------

BOYFRIEND JEANS


No i tutaj mam ogromny za przeproszeniem dupościsk, ponieważ boyfirendy są świetne, a mimo tego muszę je sprzedać. Niestety moja pazerność nie zna granic i nosząc normalnie rozmiar 25 (sporadycznie 26) postanowiłam z braku laku zamówić r.27. Liczyłam, że male chińskie dupki i małe chińskie nóżki służyły jako szablon do uszycia portek i łudziłam się, że r.27 będzie ok. No cóż... przeliczyłam się. Na moim małym polskim tyłku jeansy niestety wiszą :/ Dobrze, że istnieje taki wynalazek jak pasek, bo inaczej szłabym przez miasto z gołą dupą :p








BOYFRIENDY|BOYFRIEND JEANS: Twinkledeals (TUTAJ)
BLUZA|SWEATSHIRT: NEW YORKER (kolekcja jesień 2016)
BANDANA: NEW YORKER (dostępna na bieżąco)
PASEK|BELT: H&M
TOREBKA|BAG: ZARA (kolekcja jesień 2015)
TRAMPKI|SNEAKERS: ADIDAS SUPERSTAR
ZEGAREK|WATCH: CLUSE 


-----------------------------------------------------------------------------

ZAMSZOWA KASZKIETÓWKA



Powieje nudą, ale co się będę czepiać, jak nie ma do czego się przyczepić :p Kolor - rewelka. Materiał - rewelka. Wykonanie - rewelka. Rozmiar uniwersalny. A zbliżenia na filmie. O tutaj KLIK :D



 

KASZKIETÓWKA|CAP: Twinkledeals (TUTAJ)
GOLF|BLOUSE WITH GOLF: F&F (kolekcja jesień 2015)
KAMIZELKA|VEST: Stradivarius (kolekcja wiosna 2016)
BOYFRIENDY|BOYFRIEND JEANS: Stradivarius (kolekcja wiosna 2016)
PASEK\BELT; H&M (co sezon do kupienia w H&M)
TOREBKA|BAG: ZARA (kolekcja wiosna 2016)
ZEGAREK|WATCH: KLARF
TRAMPKI|SNEAKERS: PUMA BASKET (np. Sizeer)



-----------------------------------------------------------------------------

DRES



Uwaga! Osoby niepełnoletnie proszone są o odejście od monitorów, gdyż będę wydawać z siebie dzikie odgłosy rozkoszy. Aaaaachhh.... ooocchhhhh.... oooołłłł jeeeeaaahhhh. Taaak! To jest tooo!!! Dres idealny. Cienki, mięciutki materiał. Świetny, kobiecy krój. Długość w sam raz dla krasnali takich, jak ja (162-163 cm wzrostu). Cud, miód, malina! A w filmiku moja gra aktorska co najmniej na poziomie aktorów polskich seriali :D Nie możecie tego przegapić :p KLIK








KOMPLET DRESOWY|TWINSET: Twinkledeals (TUTAJ)

-----------------------------------------------------------------------------

ZEGAREK



Zamówiłam go z czystej babskiej ciekawości. Jako, że posiadam zegarek CLUSE, chciałam porównać na żywo, jak się ma chińska podróba do oryginału. Wniosków jest kilka. Ponownie zapraszam do posłuchania TUTAJ.





ZEGAREK|WATCH: Twinkledeals (TUTAJ)
JEANSY|JEANS": ZARA (kolekcja wiosna 2016)
BLUZKA|SWEATSHIRT: STRADIVARIUS (kolekcja wiosna 2016)
TOREBKA|BAG: ZARA (kolekcja wiosna 2016)
TRAMPKI|SNEAKERS: PUMA BASKET

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.