18 kwietnia 2016

TRZYMAJ STYL Z ANETTE: ZESTAW Z RÓŻOWYM BOMBER JACKET 1 - SWETER W PASKI I SUPERSTARY


Hej! Dzisiejszy wpis rozpocznie nowy cykl postów na blogu o nazwie: "TRZYMAJ STYL Z ANETTE". Szukałam kombinacji słów, która będzie zawierać liczbę "trzy" oraz pojęcie związane z modą. Trzy - ponieważ ta seria wpisów ma na celu pokazanie Wam moich trzech propozycji zestawów z jedną rzeczą (dziś będzie to różowy bomber ze Stradivariusa). Ponadto słowo "trzymaj" może mieć w tym kontekście dwojakie znaczenie. Trzymaj - w sensie masz, bierz, łap mój styl, inspiruj się. Ale także trzymaj - utrzymuj, miej swój styl.

Pomysł na tę serię zrodził się trochę przypadkowo. Planowałam raczej realizację tego typu filmów na You Tube. Ale jako, że przeglądając folder z sesjami zdjęciowymi, które czekają w kolejce do opublikowania, znalazłam trzy zestawy z różowym bomberem... to sami rozumiecie ;-) Trzeba było jakoś zgrabnie nazwać coś, co tak naprawdę nazywa się moim roztargnieniem, roztrzepaniem, przeoczeniem itp. :p

Także wiecie... nie ma tego złego ;-) Mam nadzieję, że ten pomysł przypadnie Wam do gustu. Przede wszystkim wydaje mi się, że będzie bardzo praktyczny. Po każdej takiej serii zrobimy sobie zestawienie trzech propozycji na jednym zdjęciu i dzięki temu stworzymy ściągę w pigułce :p Wtedy łatwo będziecie mogły wybrać stylizację, która najbardziej pasuje do Was i być może zainspirować się nią w swoich codziennych zestawach.  Koniecznie dajcie znać, co myślicie! 

P.S. Kolejne zestawienie kurtki już w środę! ;)








KURTKA|BOMBER JACKET: STRADIVARIUS (TUTAJ)
SWETER|SWEATER: CUBUS
SPODNIE|PANTS: SHEIN (TUTAJ)
BUTY|SHOES: ADIDAS SUPERSTAR
TOREBKA|BAG: STRADIVARIUS
CZAPKA|HAT: H&M


--------------------------------------------------------------------------------------


Przy okazji podzielę się z Wami świeżutką informacją. Pani z Shein sprzedała mi dobrą nowinę, więc przekazuję dalej. Może ktoś z Was skorzysta.



1. Jutro (środa 20.04.16 r.) przez cały dzień macie darmową wysyłkę bez względu na wartość zamówienia!

2. Trwa wielka WYPRZEDAŻ (nawet do 85% taniej) → TUTAJ 

3. A w PRZEDSPRZEDAŻY (-50%) jest mnóstwo świetnych fatałaszków i tutaj polegnę pewnie i ja :p TUTAJ

12 komentarzy:

  1. świetne połączenie. bardzo mi się podoba to połączenie! Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zbiorcze posty, także czekam na kolejne propozycje na bombera, ale przede wszystkim na ostatni podsumowujący:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć sama nie widzę się w bomberze, to bardzo podoba mi się na innych. U mnie dziś też kilka pomysłów na jeden zestaw czyli garnitur na różne sposoby:)

    www.other-than-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała stylizacja fajna, ale te buty wygrywają. Choć nie przepadam za superstarami, to te są na prawdę wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cierpię już na przesyt tych bomberów, ale wyglądasz bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również cierpię, kiedy widzę co trzecią laskę w tej kurtce. No cóż... kiedy ją kupowałam nie przewidziałam takiego szału na ten model :(

      Usuń
  6. Świetny blog :)
    Obserwuję! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie rewelacja :D Stylizacja, jak i pomysł na nową serię :D
    Kocham paski, a bomber mam w kolorze khaki :D Jakiś czas temu śmigałam w bardzo podobnym zestawieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) A zestaw prosty i uniwersalny, ale wiesz, że takie lubię najbardziej ;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł na serię, jednak fajnie byłoby mieć od razu gotowe zestawienie trzech stylizacji z daną rzeczą (tak jak widziałam to niedawno na innych blogach). Wiesz, że lubię to co robisz, więc każda seria, forma kontaktu i chęć pokazania siebie oraz swojego stylu - blog lub YT - jest świetna i zawsze będę to popierać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Jak Ty mi coś napiszesz to mam ochotę wsiadać w samochód i walić na Rzeszów, żeby Cię uściskać ;-) Tak myślałam, że w jednym poście byłoby lepiej. Tylko coś kosztem czegoś. Staram się wstawiać 2-3 sesje tygodniowo. A gdybym te 3 miała wstawić w jednym poście, to postów w tygodniu byłoby sztuk jedna. Dlatego chciałam to rozbić. No... chyba, ze akurat tę serię będziemy fotografować pod domem. To jedyne wyjście z sytuacji, jakie przyszło mi do głowy. I cholera muszę pomyśleć nad zainstalowaniem DISQUS, bo nawet nie wiesz, że Ci właśnie odpisałam :/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.