14 kwietnia 2016

STYLIZACJA W ODCIENIACH BEŻU: BEŻOWY KARDIGAN I BIAŁE SPODNIE



Zmiany, zmiany, zmiany... Kto ogląda Snapy, ten wie co się święci :p Całej reszcie powiem tylko tyle - będzie pięknie ;) Już niedługo. 

A dziś mam dla Was zestaw w kolorystyce, która jeszcze kilka lat temu była mi zupełnie obca. Za beżem nigdy jakoś specjalnie nie przepadałam. Dopiero odkąd kolor taupe przekonał mnie do siebie, zaczęłam zwracać uwagę na ubrania w odcieniach nude. Beże świetnie komponują się niemal z każdym kolorem. Są dość neutralne i podobnie jak szarości możemy je zestawiać na tysiące różnych sposobów. Dobrze wyglądają w towarzystwie samych siebie czy pasteli, ale równie pięknie współgrają z mocnymi, wyrazistymi barwami - pełniąc funkcję elementu gaszącego całość.

Dzisiaj postawiłam na zestaw total neutral. Mieliście okazję widzieć tę stylizację na moim kanale You Tube w filmie "7 dni 7 stylizacji" TUTAJ. Mam nadzieję, że na zdjęciach również Wam się spodoba ;)










BLUZA|BLOUSE: RESERVED
KARDIGAN|CARDIGAN: RESERVED
SZALIK|SCARF: STRADIVARIUS
SPODNIE|PANTS: STRADIVARIUS
BOTKI|BOOTS: ALLEGRO
TORBA|BAG: RESERVED
BRELOCZEK|PENDANT: H&M

8 komentarzy:

  1. Wyglądasz nieziemsko w tej stylizacji <3 A zdjęcia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się połączenie białych spodni i botków!

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym wybrać jedną rzecz,która najbardziej wpadła mi w oko z Twojej stylizacji, niestety nie mogę,ponieważ każdy jej element jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie stylizacje! Ciepło i komfortowo, a jednocześnie klasycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudownie.Jak zawsze zreszta.Stylizacje w moim guscie.Bardzo, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :) Uwielbiam takie stylizacje :)
    Ciekawa jestem o jakich zmianach piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorów :) Twoja cera wygląda pięknie na tych zdjęciach! To chyba zasługa rozświetlacza, hm? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.