26 lutego 2016

ZRZĘDZĘ, STRZELAM FOCHY, MARUDZĘ



Nie znoszę być chora. Czasem bardziej nie znoszę wtedy samej siebie niż dolegliwości wszelakich, które panoszą się po gardle i nozdrzach. Brak sił i bóle w kościach to pikuś w porównaniu do tego, jak na przymusowe leżenie reaguje mój niełatwy charakterek. Jęczę, strzelam fochy marudzę. Wszystko mnie drażni, nic się nie podoba. Jestem wtedy prawdopodobnie najbrzydszą, najbardziej zrzędliwą, najbardziej fajtłapowatą i najmniej inteligentną osobą na całej kuli ziemskiej. Przynajmniej takie mam o sobie mniemanie. 

I nieważne, że w normalnych okolicznościach puknęłabym się w łeb, gdybym się słyszała. Wychodzi na to, że kiedy jestem chora najwyraźniej mam też coś z uszami :-p Zapał i chęci do działania osiągają dno totalne. Koordynacja ruchowa na poziomie "niezdara", "gapa", "dziurawe ręce", "tempo ślimaka" przeraża mnie do tego stopnia, że przestaję robić wszystko, co wykracza poza podstawowe czynności fizjologiczne. No koszmar najgorszy mówię Wam :-p

Na szczęście już mi lepiej. Stan umysłu wskoczył na właściwe tory, zwinność ruchowa jest w fazie stabilizacji. Będzie dobrze. Musi być. Inaczej zrobię krzywdę samej sobie, bo jak Boga kocham - z taką zrzędą długo nie wytrzymam :p











 PŁASZCZ|COAT: ZARA
BLUZKA|SHIRT: CUBUS
SPODNIE|PANTS: SHEIN
BOTKI|BOOTS: DEICHMANN
PASEK|BELT: H&M
TORBA|BAG: STRADIVARIUS
CZAPKA|HAT: H&M
ZEGAREK|WATCH: CLUSE

8 komentarzy:

  1. Całość imponująca. Świetna czapka, bluzka i buty dopełniają się, podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość imponująca. Świetna czapka, bluzka i buty dopełniają się, podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz mieć więc w sobie dużo męskiego pierwiastka, Twój opis to wypisz wymaluj chory facet:).
    Pięknie wyglądasz, zupełnie nie męsko:). figlarnie, zabawnie i z wdziękiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) No co Ty Ewcia. Facet nie choruje - facet walczy o życie :p Ja jedynie walczę ze sobą :p
      Dzięki śliczne :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Przeuroczo wyglądasz w tej czapce! Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz w moich klimatach, lubię Zarę. Stylizacja bardzo fajna, czapka dziewczęca i dobrze w niej wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz <3 A co do chorowania to ja czasami mam jak facet, walczę o życie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.