20 października 2015

SWETROWA SUKIENKA I ZAMSZOWE BOTKI, CZYLI JAK SIĘ UBRAĆ DO PRACY JESIENIĄ



Nadchodzą już takie dni, że nawet w pomieszczeniach dość nieprzyjemnie siedzi się w cienkich koszulach. Jesienne temperatury sprawiają, że mamy ochotę opatulać się ciepłymi, nieco grubszymi materiałami. Tam, gdzie nie obowiązuje ścisły dress code, który jak za czasów szkolnych nakazuje nam nosić białą bluzeczkę i czarną spódniczkę, możemy pozwolić sobie na połączenie wygody, elegancji i co najważniejsze - ciepła! 

I tu na pomoc przychodzą nam swetrowe sukienki. Mam wrażenie, że w tym sezonie wybór tej części garderoby jest wyjątkowo zróżnicowany. Ja postawiłam na "małą szarą", która posiada jednak element sprawiający, że nie jest wcale taka szara ;-p Dekolt, który możecie nosić na kilka sposobów sprawi, że kiecka posłuży Wam na kilka okazji. Do pracy ramiona należy zdecydowanie zakryć. Na wyjście ze znajomymi możemy pokusić się o nonszalanckie zsunięcie jednego rękawka w dół. No a na randkę z chłopakiem czy z mężem... ;-)


P.S. Rozpoczęliśmy demolkę w firmie. Na szczęście w burzeniu ścian pomógł nam niezawodny pan Miecio ;-) Jeśli macie ochotę zobaczyć niezłą zadymę - zapraszam na mojego Snapa → ideaforfashion. Tam trwa relacja na żywo ;-)









SUKIENKA|DRESS: NEW YORKER
KURTKA|JACKET: BON PRIX
BOTKI|BOOTS: ALLEGRO (Beyco Pisarek)
TORBA|BAG: MONNARI
SZALIK|SCARF: STRADIVARIUS

6 komentarzy:

  1. biorę ten zestaw w całości, mimo ramoneski, za którą nie wzdycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały zestaw mi się podoba ale sukienka jest naprawdę świetna (kobieca i seksowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się !! <3 uwielbiam takie stylówki !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie! Sukienka bardzo mi się podoba, choć akurat u mnie w pracy zaczęli grzać na potęgę:). Ale i tak chętnie bym sobie taką sprawiła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.