26 września 2014

HELLO AUTUMN


Każdy mierzy swoją miarą. Och... jakie to prawdziwe. Bo czyż nie jest tak, że jeśli sami w danej sytuacji zachowalibyśmy się w określony sposób, to wydaje nam się, że druga osoba zareaguje podobnie? Czyż nie jest tak, że jeśli jesteśmy z natury mili, niekonfliktowi i uczciwi, wydaje nam się, że reszta świata funkcjonuje na takich samych zasadach? 
Ja człowiek naiwny i starej daty jestem. Staram się w życiu działać w myśl zasady: traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany. W myśl zasady, że dobro powraca, a zło prędzej czy później obróci się przeciwko Tobie. Trzymanie się tych złotych myśli wychodzi mi z różnym skutkiem, bo nikt nie jest nieomylny. Ale wiecie... liczą się chęci ;-)

Z drugiej strony te zasady często stają się bronią atomową, skierowaną przeciwko mnie samej. Niestety zdarza mi się wierzyć, że skoro ja bym czegoś w życiu nie powiedziała czy nie zrobiła, to inni na pewno też nie. Guzik prawda. I jak głosi stare porzekadło "jak masz miękkie serce, musisz mieć twardą dupę". A że u mnie w tych okolicach skóra i kości, to sami widzicie - naiwność ma nie zna granic :-)

Także... jak to mawiał jeden z moich nauczycieli w liceum "życie to nie jest miętka gra". Jak Ty byś nigdy niczego nie ukradł, nie znaczy, że nikt by tego nie zrobił. Jeśli chamstwo i przemoc są dla Ciebie nie do przyjęcia, weź pod uwagę, że dla innych to powód do dumy i szpanowania przed kumplami z dzielni. Jeżeli mama uczyła Cię dobrych manier i mówiła, co jest ładne, a co "be", to nie znaczy, że każda mama mówiła to samo każdemu dziecku. 

Aaaa... i jeszcze jedno. Miej w sobie pokorę, staraj się nadstawiać drugi policzek i ustępuj głupszym. No chyba, że biją poniżej pasa. Wtedy wal. Ale porządnie. Żeby długo się nie podnieśli.












 BLOUSE: PULL&BEAR | JACKET: MANGO | VEST: PEPCO | JEANS: STRADIVARIUS | BOOTS: SUPERMODA24 (KLIK)

14 komentarzy:

  1. Świetny futrzak :) Prześlicznie wyglądasz i jaki cudny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się ostatnio uczę, by jednak głupszym nie ustępować, bo przez to świat wygląda, jak wygląda- Ci, co mają coś do powiedzenia- milczą, przekrzyczani prze tych co umieją właśnie tylko krzyczeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Ale jak w każdej sytuacji tak i tu, kij ma dwa końce i faktycznie dobrze byłoby uciszyć tych krzykaczy. Tylko czasem ręce opadają i dla własnego dobra lepiej ustąpić, bo szkoda nerwów.

      Usuń
  3. Świetna stylizacja, a post taki prawdziwy.. zwykle jest tak, że gdy my czegoś nie zrobimy, bo sami byśmy tego nie chcieli to w najbliższym czasie ktoś zrobi to nam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, podoba mi się połączenie z tą kamizelką.
    Dawno kupiłaś tą kamizelkę i ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak masz miękkie serce, to musisz mieć twardą dupę - ulubione powiedzonko mojego Taty :) Jakże prawdzie i życiowe! Nie raz się o tym przekonałam hehe :D :) Co do stylizacji - super! Buty są mega, a zdjęcia świetnej jakości!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zestaw. Kocham jasny jeans z czernią ;)
    Cudownie to napisałaś. Ogólnie trzeba też znać swoje granice, nie pozwalać innym ich przejść.

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście mi sie podoba ten zestaw bo jakby było inaczej, ale te spodnie w mojej szafie mogłyby się znaleźć !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka i buty są fantastyczne! Świetna stylizacja! Fajny rockowy pazur :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie takie zestawy nosić ;)
    Ja bardzo ostrożnie podchodzę do ludzi, musze ich bliżej poznać, żeby się głośniej odezwać, ale im jestem starsza...to nie dam sobie w kaszę dmuchać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.