06 września 2014

DAY OFF - SATURDAY IN THE MAGICAL GARDENS

Dwa tygodnie temu w sobotę wybraliśmy się dość sporą wesołą gromadką za miasto. Całkiem niedaleko od Lublina znajduje się miejscowość Janowiec, słynący z pięknego zamku oraz Magicznych Ogrodów. Park powstał w tym roku, dlatego warto wybrać się tam jak najszybciej (póki jeszcze jest nowiutki i pachnący ;-)). Przepiękna roślinność, kamienie, rzeczki, kwiaty, to rzeczy cieszące oko. Ale główną atrakcją są tu rozrywki dla dzieci (choć na zdjęciach zobaczycie, że nie tylko dla nich :p). Po całym dniu zabaw można również zjeść porządny obiad lub przekąsić jakiś słodki, cukierniczy przysmak.

Prosto z ogrodów udaliśmy się na Zamek w Janowcu. Widok z samej góry zapierał dech w piersiach. W cenie biletu było także zwiedzanie Skansenu, do którego wiodła dróżka przez park. Wycieczkę zakończyliśmy w Kazimierzu Dolnym. Jednak, żeby atrakcja dla najmłodszych była jeszcze większa, przepłynęliśmy tam promem. A w Kazimierzu tradycyjnie (po raz setny, ale to naprawdę się nie nudzi): Rynek, podziwianie kamienic, spacer wzdłuż Wisły, "przystanek lody", wspinaczka na Górę Trzech Krzyży, oglądanie panoramy miasta i wizyta w barze Mars. Na miłe zakończenie dnia zamówiliśmy pizzę. Z pełnymi brzuszkami, zadowoleni i wypoczęci wróciliśmy do domu, a tę sobotę dopisujemy do listy jak najbardziej udanych ;)

Stylizację z tego magicznego dnia możecie zobaczyć poniżej, natomiast resztę zdjęć umieściłam w krótkim filmiku, ponieważ zrobiliśmy ich mnóstwo ;-)

SHIRT, WATCH: MOHITO | SHORTS: RIVER ISLAND | BAG: PULL&BEAR | SHOES: STRADIVARIUS | BELT: H&M

1. też lubię takie wycieczki i podoba mi się pomysł zdjęć w formie filmiku ! zestaw no cóż...znów fajny !

2. Super zdjęcia. Jedno z nich j)st przepiękne :)

3. Ale ja lubię Twoje filmki, zawsze je oglądam z przyjemnością, pokazały wszystko, i ciekawe miejsca i piękną Anetę ;)

4. Jaka Ty jesteś piękna , świetna stylizacja ♥

5. So beautiful place! I like very much your outfit, perfect for this day! Kisses,
    Eni

6. Fajny wypad. ^.^

7. Nie wiedziałam o istnieniu tego ogrodu a mam tak blisko ;) Świetny filmik, zdjęcia super!

8. Uwielbiam takie spontaniczne wycieczki, zawsze wtedy można odpocząć i zrelaksować się po całym tygodniu pracy i przed kolejnym tygodniem :)
    A zamki uwielbiam... tak się składa, że u mnie również post wycieczkowy :) hehe
    Zestaw na wycieczkę idealny, luz i wygoda przede wszystkim, jednak wciąż modnie i stylowo :)
    Miłego dnia :) Daria

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.