25 kwietnia 2014

BABY BLUE & NUDE


Aaaaa!!! Zginę kiedyś z tym swoim roztargnieniem i roztrzepaniem :p Właśnie w czeluściach komputera natknęłam się na zdjęcia, które robione były... upsss... ponad miesiąc temu.


Także macie pełne prawo się gniewać, ochrzaniać mnie i wręczyć mi wiązankę niecenzuralnych słów. Przyjmuję na klatę. Przyznaję się do winy! Idę w miasto ukarać sumienie jakimś wielkim talerzem kalorycznego żarcia :D Jak zjem, wyrzuty będą jeszcze większe!

Słonecznego weekendu mordeczki! ;-)











płaszcz/coat - no name (sh)
bluzka/blouse - Stradivarius
spodnie/pants - Tally Weijl
torebka/bag - Mohito
szpilki/heels - DeaShop

20 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia. Co z tego, że wstawiłaś je dopiero teraz, ważne że są :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super!

    heh u mnie też BABY BLUE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz:) Super bluzeczka i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze mi się ten kolorek nie znudził zatem zestaw jak najbardziej mi się podoba <3 Prześliczne buciki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna bluzka, zakochana jestem w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ♡ ale ślicznie !!! Aż dziw, że dopiero teraz dorwałam Twojego bloga :/ Ale ale naprawiam swój błąd i dodaje do obserwowanych, żebyś mi nie zaginęła w gąszczu Internetu :)

    pozdrawiam ♡
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladny wiosenny zestaw. niebieksi sweterk skradl moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty śliczna jesteś!
    Kolorystycznie jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka i płaszcz. Fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna bluzeczka, zdecydowanie pasuje ci ten kolor :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam Twoje stylizacje od najnowszych i każda mi się podoba, ale ta jest bardzo inspirująca:))

    OdpowiedzUsuń
  12. boże, jaka Ty jesteś piękna!

    musze przyznać ze wyszłaś na zdjęciach fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.