18 października 2012

Pastels And Colours Of Autumn


O wstydzie, jakiego przyszło doznać nam - Polakom we wtorkowy, jakże deszczowy i mokry wieczór, nie będę się rozpisywać. W końcu nasza piłka nożna nigdy nie była na wysokim poziomie, więc czemuż by organizacja być miała. Media mają teraz temat - rzekę (dosłownie i w przenośni, hehe :-)), a kabareciarze pewnie już piszą nowe skecze :-) 

Dziś na szczęście deszcz nie padał. Wręcz przeciwnie - mieliśmy przyjemność obserwować prawdziwą polską złotą jesień. Tak zapatrzyłam się na mieniące się w promieniach słonecznych liście na drzewach, że o mały włos nie przejechałam na czerwonym :-) Idąc na targ po warzywa (oczywiście z aparatem pod pachą... jakbym mało tobołków niosła) nie mogłam się oprzeć, żeby nie wleźć w liście i nie poszeleścić butami :-) 

Było też podrzucanie liści, budzące zdziwienie przechodniów oraz zaciekawienie wśród trzech starszych panów siedzących na osiedlowym skwerku i pociągających z piersióweczki tajemniczą substancję. Obok na ławce trzy (również starsze) panie z przejęciem opowiadały sobie ostatni odcinek "Mody na sukces". Piękny widok! A dookoła skąpane w słońcu barwy jesieni. Bezcenne :-) Biję się w pierś i już żałuję, że nie zrobiłam fotek "ławeczki". Może jeszcze kiedyś będzie okazja.
W końcu zima idzie, więc pewnie panowie z piersiówki będą korzystać coraz częściej. Przy minusowych temperaturach nikt nie będzie wiedział od czego mają czerwone noski: od mrozu czy od gorzałki :-)


Zapraszam do zakładki "Sprzedaję". Może znajdziecie tam coś ciekawego dla siebie :-)





Zachęcam do polubienia mojego konta na Facebooku.











animator















sweter/sweater - Cubus
spodnie/pants - Cubus
kurtka/jacket - no name (sh)
torebka/bag - Orsay
balerinki/flats- no name
zegarek/watch - River Island
naszyjnik/necklace - Allegro



A tu macie dowód na to, że zbliżając się do trzydziestki, 
niekoniecznie trzeba być poważnym :p

free gif creator






17 komentarzy:

  1. Super sweter? to z nowej kolekcji Cubusa ? ;) a torebka świetna sama mi się podobała w Orsay ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Ale masz prześliczną miętową torebeczkę - bardzo przypadła mi do gustu, ponieważ uwielbiam takie pastelowe kolorki.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ta mięta świetnie komponuje się ze sweterkiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam że to tylko ja wskakuje w liście by poszeleścić nimi.
    Jestem kolejną fanka Twojej miętowej torebki.
    Pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podoba Twoja torebka :)
    Co do 'basenu' na stadionie to faktycznie sytuacja komiczna, nie wiadomo czy śmiać się, czy płakać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,

    Great post and so beautiful pictures!!!

    you have a super blog here.

    we can follow each other if you want!

    kiss

    http://lahuelladeaidabarrutia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. hi! i hope we can follow each others blog :)))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest świetny, fajnie wszystko połaczyłaś, dobrze wygladasz w tym zestawie:) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pieknie,a jaka torebka
    ❤ ❤ ❤
    całusy:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo ! Prześliczna stylizacja . ;)
    I oczywiście cudowny naszyjnik ;) Uwielbiaam <3

    Zapraszam do siebie na :
    http://bitikfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful bag and clutch!!
    pashionality.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super!
    ja bym Ci dała 23 lata! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.